środa, 9 grudnia 2009

Białoruski zespół N.R.M


     Tym razem chciałabym się skupić na białoruskim zespole o nazwie N.R.M.. Od razu muszę przyznać,że jest to jeden z moich ulubionych  rockowych zespołów białoruskich. N.R.M., czyli Niezależnaja Respublika Mroja - Незале́жная Рэспу́бліка Мро́я - Niepodległa Republika Marzeń to zespół, który został założony w 1994 roku przez członków zespołu Mroja. W skład zespołu wchodzą:
  • Lawon Wolski - gitara, wokal
  • Pit Paŭłaŭ - gitara
  • Juraś Laŭkoŭ - gitara basowa 
  • Aleh  Dziemidowic- perkusja
Szczegółowych informacji możecie dowiedzieć się na oficjalnej polskiej stronie zespołu http://www.nrm.info.pl/


    25 października 2009 udało mi się być na koncercie zespołu, który występował w Białymstoku w ramach " Jesieni Bardów"- XVI Festiwal Białoruskiej Poezji Śpiewanej i Piosenki autorskiej. Zespół występował także w moim rodzinnym mieście, Bielsku Podlaskim jednak tam nie miałam możliwości się pojawić.  Gdy muzycy pojawili się a scenie swoją energią porwali cała publiczność w zupełnie inny świat. Niestety N.R.M miał bardzo krótki występ i nie powiem, że nacieszyłam się  jakoś specjalnie za bardzo, ale przecież wiemy ,że wszystko co dobre szybko się kończy :(  Jeżeli lubicie taki rodzaj muzyki, wybierzcie się na ich koncert, a nie pożałujecie :)

1 komentarz:

  1. O proszę - nawet nie wiedziałam o takim zespole, choć nie bardzo się interesowałam, więc dlatego. Fajnie, że Ty masz o nim jakąś wiedzę i się interesujesz czymś innym, niż tylko co, co masowe ;>

    OdpowiedzUsuń